Wednesday, March 15, 2017

The Balm Nude Far Paleti Yorumu

Merhaba arkadaşlar! 
Bugün size aylar öncesinde çekip de bir türlü yazmaya vakit bulamadığım The Balm Nude far paletinden bahsedicem. Pardon bahsedeceğim...

Bu arada en başından söyleyeyim aptallığımdan dolayı farların swatchlı hallerinin olduğu fotoğrafları sildiğimden onları ne yazık ki paylaşama-ya-ca-ğım. Demek ki neymiş bundan sonra fotoğraf çeker çekmez blog yazmak lazımmış... 

Neyse canım biz de elimizdekinlerle yetiniriz...

Hepiniz biliyorsunuzdur ki, paleti almamış olsanız bile ki bence en büyük hatayı yapıyorsunuz, paletcağızımız şu şekilde...




Şekli hoş, elde tutumu kolay... Bana kalırsa çabuk bitmeyen, ki inanın ne zamandır kullanıyorum hala bir o kadar daha var. Bu da pigmentinin çok olmasından kaynaklı olsa gerek. Öyle olunca biraz alıp fırçayla dağıttığınız takdirde gayet uzun ömürlü olabilen bir far paleti... Şiddetle tavsiye ederim.




Gördüğünüz gibi palet içerisinde 12 adet far var, bir adet çift taraflı uygulama fırçası, aplikatör var.  Aplikatör de neyse artık. İngilizceyi nasıl Türkçe'ye çeviririz diye karman çorman bir şey ortaya çıkıvermiş. Her neyse canım bize ne... Fark edersiniz ki paleti alır almaz çekip de yorumlamıyorum. Bu da bazı renklere dokunulmuş olduğundan belli oluyor. En çok da Fearless, göz kapağıma ilk olarak onu çokça sürdüğüm için olsa gerek... Ayrıca neden her ürünü alır almaz yorumlamıyorum diye düşündüyseniz ben herkes gibi, şimdi birileri görse 'Sen bize ne demek istiyorsun?' diye girişecek ama bence öyle, bir ürünü denemeden yorumlamak ya da birkaç kez el atıp da yermek veya övgü dolu sözler söylemek bana pek inandırıcı gelmiyor. O yüzden bir süre kullanıp deneyimleyip sizlerle paylaşmak daha samimi olur gibime geliyor. Zaten içlerinden beğenmediklerimi yorumlamaya pek de ihtiyaç duymuyorum...





Lafı daha fazla uzatmadan görüldüğü üzere farlara paletin içerisindeki tiplemelerle, tipleme de neyse, alakalı isimler verilmiş... Dediğim gibi favorim Fearless, Faithful, Fit, Firm, Flirty, Fine. (Şu an fark ettim de hepsi F ile başlıyormuş.) Gerçi bu fotoğrafı dediğim gibi çok önce çektiğim için şu anda Friendly ve Fetsy'i de çok kullandığımı fark ettim. Ay kısacası bence tüm renkleri çok Nude, çok tatlış, çok pigmentli, çok çok çok... 

Ürünün fiyatını malesef hatırlamıyorum ama çok daha pahalı değildi zaten ki indirime denk gelirseniz gayet iyi fiyata alabilirsiniz.




İçinden çıkan bu çift taraflı fırçayı birkaç kez denedim ve çoğu palette olduğu gibi saçma buldum. Yani bence bir fırça bu kadar kısa olmamalı. Belki aranızdan far için ayrı ayrı fırça almayıp da, bunu kullanan ve seven vardır. Bilemiyorum. 

Ben far için Real Techniques fırçalarını ve Art Net'in karıştırma fırçasını kullanıyorum. Gerçi Kadınlar Günü indiriminden bir tane daha fırça aldım ama henüz kullanmadım. 




Ay iyiki de farları yakından çekmişim ve swatchlar gibi bunları da silmemişim. 

Adı üzerinde, farların bazıları her ne kadar simli olsalar dahi bütün renkler nude ve günlük makyaj için çok uygunlar. Palet üzerinde silmeyi unutmuşum tabi tozlar var ve bundan önce Sleek Paletini yorumlamıştım. Her ikisini kıyaslamak gerekise bu palet Sleek Oh So Special gibi çok fazla tozutmuyor. Yani Sleek kullandığım zaman özellikle koyu farlarını, göz altımda illa birikme oluyordu ve makyaj sonrasında onlarla da uğraşmak gerekiyordu. Ama bu aralar Friendly'i çok kullanıyorum ve Sleek gibi göz altlarına deli gibi dökülmüyor ki bu da artısı. 

Funny'i pek fazla kullanmıyorum çünkü o renkte başka bir farım var, sanırım önce onu bitirmeye çalışıyorum.

Fierce yeşil gibi dursa da ben göz kapağımın sonlarına sürüp dağıttığım için daha çok griye kaçıyor.

Feisty ise saçlarım pembeyken hep kullandığım renkti... Şu an ne renk derseniz Instagram'dan belki görmüşsünüzdür lila gri arası gidip geliyorum. Ama tekrar griye dönüş yapacağım yoğun istek üzerine. Bu arada konudan konuya atlıyorum ama son iki haftadır gerek burdan gerekse Instagram üzerinden gri saç ile ilgili çok fazla soru alıyorum. Eğer vakit bulursam onunla ilgili tekrardan bir yazı yazmayı düşünüyorum. 




Gelelim paletin diğer yüzüne. Soft renklerin olduğu tarafa ki bu farlar şu ana kadar kullandığım birçok nude fardan iyi olduğunu söyleyebilirim. Gerçekten öyle. Zaten sürdüğüm farların hiçbir zaman silindiğine şahit olmadım ama Nude paletinkiler nedense daha yoğun olduğundan olsa gerek saatler sonra da aynı şekilde bariz olarak göz kapağınızda kendini belli ediyor. 

En çok kullandığım bellidir ki Fearless çünkü onu önce sürüp en son da bazı yerleri daha iyi karıştırabilmek için tekrardan sürüyorum. Ama o kadar kullanmama rağmen yine bile baya idare ediyor. Hatta biterse sırf onun için bu paleti almayayım diye eş değer birkaç far aldım. Daha doğrusu aldığımı sandım. En son Deborah'nın almıştım ama hiç memnun kalmadım nedense. Sanırım bir kere bu yoğunluğu gördükten sonra çoğu farı beğenemeyeceğim gibi bir şey... En azından bu paletin fiyatına eş değer olanlardan...

Fabulous'u birkaç kez kullandım ama pek beğenemedim sanki far değil de aydınlatıcı gibi geldi. Belki göz pınarlarına uygulanabilir ama ben oralara çok sürmekten hoşlanmıyorum. Zamanla içeriye doğru birikme yapıyor bende. Çapak gibi durması da hoşuma gitmiyor. 

Bu taraftan diğer sevdiğimse Faithful ve Fit. Çok simli durmasına karşılık bence o kadar da yoğun sim içermiyor. Ancak fırçaya baya alırsanız o zaman simli oluyor. Ki onları da göz kapağımın ortasına uyguluyorum. Orta neyse artık. 

Flawless'a dokunmamışım burda ama onu şu anda kullanıyorum tabi de sadece dağıtma işlemi için uyguluyorum genellikle.

Firm de sevilesi bir far bence.

Yani genel olarak ben bu fark paletinden ve fiyatına göre yeteri kadar pigmentli oluşundan son derece memnunum. Henüz almamış olanlar varsa ve Nude tonlarında hem pahalı olmayan hem de kalıcı olup sizi tatmin edebilecek bir far paleti arıyorsanız kesinlikle The Balm Nude derim.

The Balm Nude'a eş değer olup da fiyatı abartılı olmayan bir far paleti kullanıyorsanız önerilerinizi beklerim!

Okuduğunuz için teşekkürler. Umarım en kısa zamanda tekrardan yeni bir yazımla görüşürüz.

Tuğçe.

No comments:

Post a Comment